Thursday, November 25, 2010

Kebahagiaan dalam Perpisahan...Part II

Hi!!!...Assalamualaikum readers!!
Mari kite tengok gambar ni dulu....^^
jeng..jeng.jeng!!!


ni air feveret aku kalo kuar gi mane2...hampir menjadi perkara wajib untuk aku singgah kedai mane2 atau petrol pump utk carik air ni...yg vanilla ok?...taktau la pesal...demam2 pun aku carik gak kejuruteraan bendalir yg nieh...hohoho~ depa letak ape eh kat dalam tu???

herm....tik.tok.tik.tok....jam dinding menyanyi dengan riangnya...aku mengerling ke arahnye dan mula bermonolog..."da kul 2...singgah blog jap ar.." hari ni masuk hari ke-2 aku mc...demam nye pasal ar...T____T

semalam entri takde kene mgene ngan tajuk kan?...haaa~ kali ni ade kene mgene punyer pun~hehehehe~

kadang2 aku terfikir...kenape dak2 ppuan skang terutamanye yg under-18 sangat mudah mempercayai pasangan mereka?...senang2 merelakan pasangan mereka melakukan ape saje demi membuktikan kesetiaan dan cinta mereka berdua?...wattaheck?!!...lagi2 kalo kat dalam fb ke,mespes ke or laman2 sosial yg lain ar...kalo boleh nak tunjuk kat satu dunia yg dia sorang je ade boyprend!...haaaa...dia sorang je ade gurlprend...harus ke???...ade sekali tu aku jumpe bapak laki tu ade komen kat gambar sebelum tu...gambar dak tu gi umrah ngan family dia...bapak dia kate.."kan bagus kalo macam ni hari2..."muke suci tahap khatib kat solat jumaat tadi kowt...siap jubah ngan serban lagi...hihi~ tapi next pic dalam album yg same pic dia tgh peluk awek dia kat shopping komplek...korang rase bapak dia akan tengok tak pic tu????....
aku rase bapak dia mgkin tgk tapi wat2 tak nmpak...wat2 bersin pastu ter'close' tab dak tu ke en?...hahaha~sbb takde lak bpk dia komen cam pic sblum tu...

okey...skang ni aku bkn la nk jadi ustaz suh dak2 ni brubah or ape...jz pkir la...adik2 baru je nak kenal erti hidup...c'mon la...u still have long journeys to be travel la dik...jgn la korbankan kerana seseorang yg belum tentu menjamin mase depan adik2...ade ke adik2 nak bace blog aku ni?? ...korang kalo ade adik tolong la pantau2 skit eh...kadang kala aku rase akan ade kebahgiaan jika mereka berpisah sekarang ni...haa..kan dah ade kene mgene ngan tajuk tu...hoho~

kes buang bayi semakin lame smakin kronik...dah jadi macam barah dalam masyarakat...aku nak tunjuk prihatin dengan cara ape je kn?...ni je la aku mampu...kalo aku byk duit nak berkempen takde hal la...satu dunia aku leh wat kempen...haha~
aku da start mengarut...huuuu~~~

okies readers...da nak sejam dah...aku nak berkemas2 cz jap lagi ni nak gi balik kampung!!!
oh mama dan ayah...anak bujangmu yg sedang demam ini sangat rindu pada kamu berdua!!!
ahad nie ade kenduri...dua pupu belah mama kawin...umur dia same ngan aku...ppuan...da nak kawin...padahal mase kecik2 aku slalu digosipkan ngan dia...haha!!! kepada Ayu...tahniah la cz jodoh ko da sampai...kurang dosa maksiat kalo kawin awal nieh...heeee~ semoga ko bahagia ke anak cucu yer...pak..pak...kepung..kepungg...hahah~ SELAMAT PENGANTIN BARU AYU DAN PASANGANNYA YG AKU TAK KENAL!!!

okey readers...till next time~ ^^

2 comments: