Wednesday, November 24, 2010

Kebahagiaan dalam Perpisahan...

Hey kamu,kamu dan kamu...ya!!kamu...jangan nak wat muke bile aku tunjuk muke kau...hahaha~
entri kali ini merupakan entri yg DEMAM!!......... okey...aku akui yg aku tgh demam skang...so...abaikan tajuk kat atas tu sbab xde kena mgena pun ngan cite ni...hohoho~ kite tengok katun ni demam jap eh...

haaaa...camnie la lebih kurang rupe aku skang ni....nak snap sendiri kamera takde...fon da rosak masuk air....air tu yg rajin nak masuk so jgn salahkan aku ar....huhuhu~

okey...mari kite same2 doa agar aku cepat baik dari demam ni (demam2 pun nak tulis blog kan?) bjangkit kang sia2 je...haha~ aku da try macam2 da nak ubat demam ni...guling2 kat tangge batu caves,loncat2 kat pasaraye Giant Sri Gombak dan mandi sungai Ulu yam...tetap tak elok gak...harus kah?? ? hehe~ okey...aku da tipu korang sume...gurau je sume nih...dusta!!dusta!!

aku tau...mungkin ini demam nak cuci dosa2 aku yg lepas2...ALLAH sedang uji aku ni...pape pun,kite kene sentiase bsyukur la dgn ape yg Dia kurniakan...k lah...nak gi jumpe pakar sakit tuan utk carik ubat demam..."apakah kaitannye yen oi?!!!!!"....haha~ maaf ye...silap...jumpe Dr. Manap Tukiman jap...hoho~ till next time ya?...ilalliqa' maal salamah~

4 comments: