Wednesday, November 24, 2010

Hye...saye dak baik... ^^

Assalamualaikum...ade orang tak?...hehe...akhirnye tercapai gak cite2 nak ade blog sendiri...
bukan ape...takut nanti takde mase je nak update...sebab aku ni tersangatlah "rajin" tahap super saiya ke-18...haha~

maaf~.. =.="

okeh...disebabkan ini post yg pertame,nak la kenal2kan diri en?...en?...huhu~
name saye Nadzreen...dah!...tu je...nak tau lebih2 apesal??...theee..thee... aku suke gelak!!...tu je...hahahaa~

jz nak wish thanks a lot kat owner inibelogdiva.blogspot.com n kengkawan yg lain cz meng"encourage" aku tuk wat blog nieh...k...sampai sini dulu...nnti aku post lagi...4 sure!!

saye budak baru belajar...kalo salah tolong tunjukkan yer... ^^~~





4 comments:

  1. hahahha...baguslah...dah ada belog jangan nak malas update. nanti readers marah. hip hip. nak berjaya buat sampai habis...hihii...poyo plak i.

    ReplyDelete
  2. Ain: thanks 4 da encouragement hunny!...*melt*

    Paman: :)

    Opie: Follow blog aku nie!!!

    ReplyDelete