Sunday, December 19, 2010

Lagi Seminggu...

waahhhh~ da lama tak update...operasi kemas mgemas dan menyapu sawang bermula ye kawan2!!...zup..zap!...zup...zip~...okeh...da kelihatan baru skit...hooo~

haaa~ jumaat lepas merupakan ari last aku keje kat UIA gombak...pasni aku jadi pelajar semula...bak kate si dia..."ala..lepas ni same je cam sekolah..jz baju jer lain..."
uhuu~ Thanks ye U!!!
currently...dalam hati ade sikit2 rase manis,bau2 bunge di taman...n bau2 ketiak jiran sebelah uma nenek aku nieh...hohoho~ (ngarut dah)

pape pun...nak wish thanks lar kat sume staff2 Research Management Centre IIUM cz bagi saye pgalaman yg mgkin sye tak dapat kat tmpat lain...Madam Siti,Kak Yati,Bro Anizam,Kak Biha, Kak Moni, Kak Aida,Kak Syikin,Kak Aisyah,Bro Mifdhal,Bro Fadhil,Bro Arni,Kak Ayu,Kak Nurul,Kak Suzana,Kak Huraizah,Kak Salina,n my partner,Kak Maisara n Kak Maznah...Hanya Al-Akbar saje yg mampu balas jasa2 anda semua!!!amin~

k...ade lagi sminggu sbelum aku start jadi dak sekolah berpakaian casual...aku akan masuk ke dalam bidang yg sebelum ni tak dapat restu dari family aku...but...in order to improve me,my beloved Islam n Motherland,aku terjun gak dalam bidang ni...ramai yg kate MassCommers akan jadi famous one day...*betul ke???..huuu~ape2 yg akan jadi kat aku future nnti,aku harap aku takkan lupe la katne aku start...aku start kat HKL...aku takkan lupe!!!
(wajah yakin dgn mata bersinar!) wahhhaaa~

okey...aku da malas nak menaip...nnti nak invent device yg leh tulis ape yg aku cakap...Grrrr~
Hahaahaha~ okey..last b4 i go...mase aku gi cari kasut tuk dipakai ke kuliah,,,aku lalu kat tempat jual gitar,then aku try la main satu lagu wich is Smell like Teen Spirit from Nirvana,then..ade satu mamat yg duk tgk aku main ni terus panggil org yg in charge kat situ,then dia terus angkat sebab dia kate aku main sedap... Grrrr~~ T___T aku rase sgt GUMBIRA!!! *esok jugak nak apply keje jadi promoter gitar~ HAHAHAH!...okies...well...i got the SUPRA...next up, carik kasut kulit pulak!...woi..bak pinjam 3ribu...nak beli kasut lah!...huuu

Chad Muska Supra footwear...

till then...daaa~

2 comments: